جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

نتیجه بازی شهرخودرو خراسان و ذوب‌آهن + ویدئو گل‌ها| صعود شهرخودرو به رتبه دوم

  • کد خبر: ۳۲۱۴۰
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
  • ۱
نتیجه بازی شهرخودرو خراسان و ذوب‌آهن + ویدئو گل‌ها| صعود شهرخودرو به رتبه دوم
شهرخودرو خراسان موفق شد با درخشش سعید صادقی مقابل ذوب‌آهن به پیروزی دست یابد.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، دو تیم شهرخودرو خراسان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم میزبان بود که موفق شد با درخشش سعید صادقی به پیروزی برسد.

 

سعید صادقی در این دیدار دو بار برای شهرخودرو گلزنی کرد و در آن سو، مارکوویچ تک گل تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند. صادقی پس از دومین گل لباسش را از تن خارج کرد و همین موضوع باعث شد تا با کارت زرد کرمانشاهی، داور مسابقه جریمه شود. او در دقایق پایانی بازی جای خود را به حسین مهربان داد.

دو تیم در این دیدار با ترکیب مهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، محمد حسین مرادمند، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، امید منصوری، میلاد سرلک، سعید صادقی، محمدعلی فرامرزی، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری و مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، فرشاد محمدی‌مهر، مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی و ایوان مارکوویچ به میدان رفتند.

 

در دقیقه 30 نیمه نخست و 75 نیمه دوم، کرمانشاهی داور مسابقه کول‌بریکینگ اعلام کرد. در این دیدار کرمانشاهی یک پنالتی برای ذوب‌آهن اعلام کرد اما دانیال اسماعیلی‌فر توپ را به تیرک دروازه رحمتی زد.

 

شهرخودرو با این پیروزی 38 امتیازی شد و با توجه به شکست تراکتور در برابر نساجی، موقتا در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. استقلال، فولاد و سپاهان با یک بازی کمتر در رده‌های بعدی قرار دارند. ذوب‌آهن نیز 22 امتیازی باقی ماند.

 

گل نخست شهرخودرو به ذوب آهن

 

 

گل دوم شهرخودرو به ذوب آهن

 

 

گل ذوب آهن به شهرخودرو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
1
دمتون گرم عالی بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->